Z elektronických registračných pokladníc (ERP) sa stanú online registračné pokladnice (ORP).
Všetky doteraz používané elektronické registračné pokladnice (ERP) musia byť prerobené na online registračné pokladnice (ORP) a prepojené so systémom finančnej správy, tzv. eKasa. Viac informácií o zákone.
Podnikatelia sa k systému eKasa celoplošne pripoja k 1.7.2019, pričom platí, že obdobie od 1.4.2019 do 30.6.2019 je obdobie prechodu na eKasu. V tomto období si podnikatelia môžu modernizovať svoju elektronickú registračnú pokladnicu pomocou Upgrade balíčka alebo zakúpiť novú pokladnicu, ktorá je kompatibilná so systémom eKasa.
Pred uvedením ORP alebo VRP do prevádzky je potrebné, aby podnikateľ požiadal elektronicky cez portál finačnej správy (po prihlásení svojim prihlasovacími údajmi) o pridelenie kódu pokladnice a vydanie autentifikačných údajov. Žiadosti o pridelenie kódu sú dostupné na portáli finančnej správy v osobnej zóne daňovníka (OIZ) v Katalógu formulárov.
Prezrite si priloženú prezentáciu >>>
Ak nemáte záujem zaobstarať si nové zariadenie, nemáte záujem sa učiť nové ovládanie ani vy ani váš personál, chcete aj ďalej využívať Vaše externé zariadenia ako napr. scanner, váha atď., Upgrade balíček je pre Vás riešenie.
Upgrade balíček je však nevyhnutné si záväzne objednať dopredu. Výrobcovia fiskálnych tlačiarní odporúčajú vykonať záväznú objednávku, aby Vám vedeli garantovať včasné dodanie Upgrade balíčka.
- EURO 100, 200, 500, 1000, 2000, 2100, 2500, Mini EFox, EFox M (ihla)
- DATECS
- QUORION
- MIRA
- CUSTOM
- SAM4S
- PEGAS FM-06 M (ihla), SMARTPRINTER
Informujte sa o možnostiach riešenia na telefónnom čísle 18 999.